Societat 22/06/2015

Barcelona Nord s’adapta als passatgers amb mobilitat reduïda

L’estació d’autobusos posa en marxa un servei d’assistència per a persones amb discapacitat

Ara
1 min
foto

BarcelonaL’estació d’autobusos Barcelona Nord ha posat en marxa un servei d’assistència per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda. L’objectiu és facilitar el seu viatge en autocar i la seva estada a l’estació. Se’n podran beneficiar totes les persones que puguin acreditar la seva discapacitat.

El servei està adreçat a passatgers amb dificultat de visió, amb o sense gos pigall; amb discapacitat intel·lectual o de desenvolupament; amb dificultats auditives i amb mobilitat reduïda, així com passatgers que requereixin un altre tipus d’assistència.

Els viatgers han de sol·licitar el servei amb un mínim de 72 hores d’antelació a partir de la data del viatge, i han de fer-ho omplint un formulari.

Si l’estació Barcelona Nord és l’origen del viatge, la persona pot accedir al recinte en cotxe si ha indicat el model i la matrícula al camp observacions del formulari. Un cop a l’estació, s’ha d’identificar al punt d’informació de la planta baixa almenys una hora abans de la sortida. Si Barcelona Nord és el destí del passatger, el personal de l’estació el recollirà a peu d’andana per acompanyar-lo a la sortida o assistir-lo en qualsevol servei que pugui necessitar.

Per a la correcta prestació del servei, l’equipatge ha d’estar format per un únic paquet de no més de 20kg. A més, el viatger també ha d’informar de les seves necessitats a l’empresa de transport amb qui contracti el viatge.

stats