Societat 16/12/2014

#Ensagradalamúsica, un cicle de concerts per una modalitat d’oci responsable

Arrenca una campanya de micromecenatge per fer-se col·laborador de l'escola de música Xamfrà del Raval

Ara
2 min

BarcelonaLa sala de concerts SARAU08911 de Badalona (C/ Ramon Martí Alsina, 32) impulsa la campanya #Ensagradala música, un cicle de concerts que proposa una modalitat d’oci responsable. A través d’aquesta campanya, Sarau08911 dona suport a Xamfrà, Centre de Música i Teatre per a nens i joves del Raval.

El cicle de concerts comptarà –els divendres dels mesos de gener i febrer de 2015- amb les actuacions de Marc Parrot, Manos de Topo, Joan Colomo, Papá Topo, Joan Masdéu i Peter Loveday, artistes socialment compromesos que donen suport a la campanya.

La campanya es proposa aconseguir els 10.000 col·laboradors que Xamfrà necessita per tirar endavant amb el seu projecte, amb més de 10 anys de trajectòria. Per fer-ho, la campanya #Ensagradalamúsica promou el teaming, una modalitat de micromecenatge que per només 1€ al mes permet fer-se col·laborador –o teamer- de Xamfrà.

A Xamfrà, els joves que no poden pagar les quotes estan exempts de fer-ho. Pel nou curs s’han matriculat més de 300 alumnes, per això necessiten sumar col·laboradors. Aquest any el centre –fundat per Ester Bonal- ha vist reconeguda la seva tasca amb premis com el Tatiana Sisquella organitzat pel diari ARA, el Premi d’Actuació Cívica de la Fundació Carulla o el de pedagogia Marta Mata de l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

Nova versió del 'Me gustas tu' de Manu Chao

Una de les accions de la campanya #Ensagradalamúsica per recaptar teamersés la versió del mític tema Me gustas tu de Manu Chao, que ha cedit els drets. Amb lletra de Rafel Plana i arranjaments dels alumnes i professorat de Xamfrà, la versió del tema ha comptat amb la col·laboració d’Antoni Bassas i Marc Parrot.

El hastag #Ensagradalamúsica permetrà seguir el dia a dia de la campanya a les xarxes socials de tots els implicats i promourà la interacció del públic amb els continguts per aconseguir fons pel centre.

Brunch enogastronòmic a Alella

El proper 20 de desembre Celler Alta Alella, una de les empreses més implicades amb el projecte, celebra un brunch enogastronòmic per recaptar fons per Xamfrà.

El disseny gràfic de la campanya ha estat elaborat per Casa de Carlota, un estudi on creatius amb discapacitats psíquiques comparteixen projectes amb professionals sèniors i joves dissenyadors.

El grup Eurona i els seus treballadors s’han convertit en teamers de Xamfrà i l’Ajuntament de Barcelona, Mondosonoro o ScannerFM també estan contribuint activament en la difusió de la campanya.

stats