Societat 02/07/2015

Neix el Defensor del Client del comerç de proximitat

El nou servei garanteix l'atenció d'un conflicte en un màxim de tres dies i la proposta d'una solució

Ara
1 min
foot

BarcelonaLa Fundació Barcelona Comerç ha posat en marxa la figura del Defensor del Client. Aquest nou servei, pioner en l'àmbit del comerç de proximitat, neix amb la voluntat d'afegir un nou valor a les compres als establiments dels Eixos Comercials de la ciutat.

L'objectiu d'aquest nou servei és vetllar per la satisfacció dels clients i dels comerciants. A partir d'ara, els comerços dels 16 Eixos de la Fundació Barcelona Comerç, garantiran l'atenció d'un conflicte en un màxim de tres dies hàbils i la proposta d'una solució, abans del termini del mes assenyalat en la normativa de consum.

Luis Miguel Álvarez, antic director de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de l'Ajuntament de Barcelona entre el 1993 i el 2012, és la persona que ocupa aquest càrrec. Entre les seves tasques també s'hi inclou l'assessorament sobre la normativa de comerç als comerciants.

stats