Societat 19/05/2014

Passarel·la Mobile: networking dels nous mèdia

L'IAB impulsa aquest esdeveniment privat

Ara
1 min
L’iab impulsa aquest esdeveniment privat | AJUNTAMENT DE BARCELONA

BarcelonaL'iab (Interactive Advertising Boureau) ha impulsat aquest esdeveniment privat per dinamitzar, incentivar i atreure inversió en el sector de l''smartphone' i els 'new media'.

Aquest acte en forma de xou dirigit als directors de màrqueting i directors generals de les empreses espanyoles més rellevants, així com als CEO i directors generals de les empreses de publicitat, comunicació i màrqueting digital més importants de l'estat, vol potenciar el 'networking' del sector i ampliar la creixent confiança en la innovació.

La Passarel·la Mobile, que tindrà lloc aquest dimecres 21 de maig al Disseny Hub Barcelona, consistirà en una sèrie de presentacions dels 20 projectes Mobile & New Media més disruptius, innovadors, radicals i transformadors, que han de conformar els nous models de negoci, de processos i d'organització a nivell mundial.

La sessió anirà precedida per tres presentacions especials de Genís Roca (president de Roca Salvatella), Daniel Solana (president i fundador de DoubleYou) i Jordi Pi i Alex Marquina (TV3). El fi de festa consistirà en un concert i un piscolabis-còctel ideal per al 'networking' empresarial.

stats