Societat 30/06/2014

50.000 euros per dinamitzar els eixos comercials dels mercats

Tretze mercats de Barcelona rebran ajuts per organitzar campanyes de promoció

Ara
1 min

BarcelonaLa regidoria de Comerç, Consum i Mercats, a través de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona, ha atorgat subvencions per import de 47.800 euros a les associacions de comerciants dels mercats barcelonins que participaran al llarg del 2014 en activitats conjuntes de promoció i dinamització amb els eixos comercials de la zona en què es troben ubicats.

Raimond Blasi, regidor de Comerç, Consum i Mercats, ha destacat: "Amb aquesta mesura volem reforçar la tasca de promoció econòmica de comerços i mercats mitjançant una nova iniciativa que té com a objectiu l'impuls i la millora de la col·laboració entre els comerços que hi ha en els mercats municipals i l'activitat dels eixos comercials de la ciutat".

Entre les activitats previstes hi ha campanyes de promoció, festivals o concerts de música, activitats solidàries, organització de festes populars, jornades de comerç al carrer o la posada en marxa de targetes de fidelització.

La Boqueria, el Carmel, el Clot, els Encants, Sant Antoni, el Guinardó, Horta, la Llibertat, la Mercè, Sant Gervasi, Sant Martí, Sants i Sarrià són els 13 mercats que es beneficiaran de les subvencions junt amb els seus respectius eixos comercials.

Blasi ha declarat: "Estem satisfets de la resposta dels mercats municipals i encoratgem que l'any vinent es presentin més iniciatives de dinamització comercial que demostrin que si sumen la tasca de comerços i mercats en millorem la seva competitivitat i, alhora, és un benefici per al comerç de la ciutat".

La iniciativa de la regidoria de Comerç va preveure una dotació econòmica per a cada associació de comerciants que presentés una sol·licitud i projecte d'activitats de promoció comercial conjunt amb un eix comercial.

La subvenció abastava fins al 50% del cost del conjunt d'accions previstes durant l'any 2014.

stats