Ara Castells 28/05/2015

Els Minyons volen portar 1.000 persones a les places

La nova campanya '#Som la colla' ha estat dissenyada per apropar el món casteller i la imatge dels malves a tots els terrassencs

Ara
2 min
La nova campanya dels Minyons se centra en els terrassencs. MINYONS DE TERRASSA

BarcelonaAquest migdia els Minyons de Terrassa han presentat la nova campanya #Som la colla, dissenyada per l'agència de publicitat Evil Love. Els egarencs han delimitat uns objectius molt clars, donar a conèixer la seva marca amb una nova imatge que mantingui l'essència d'allò que són, aconseguint major identificació i mobilització. La nova campanya vol posar en valor l'àmplia participació i donar importància als que fan pinya des de sota per poder ampliar el suport de persones i institucions.

La colla va encarregar a l'agència de publicitat un concepte creatiu que fos declinable i coherent per tal de fer-lo perdurar en el temps tot construint una marca sòlida i única. D'aquesta manera #Som la colla va adreçat a tota la gent de Terrassa que valora la seva ciutat i s'interessa per les activitats que s'hi fan, encara que no hagin participat mai en la construcció d'un castell.

Aleix Satorras, director de l'agència ha explicat que la campanya va sorgir amb el repte de “minyonitzar Terrassa”. La nova crida havia de fer que els egarencs se sentissin part activa de la pinya més potent de fora de la zona tradicional i és per això que hi treballen des de la Diada de Sant Narcís de la temporada passada. "A vegades, entrar en un col·lectiu gran com el dels Minyons i apropar-se a la pinya sembla que costa, per això volíem donar aquesta visió real dels castells, oberts i participatius per a qualsevol persona" ha afirmat Cesc Poch, president de l'entitat, a la roda de premsa d'aquest matí al carrer Teatre.

El nou espot, que ha publicat la colla avui mateix a les xarxes socials, compta amb la veu de Xavi Coral i estarà acompanyat de pòsters, lones, marxandatge i un disseny nou pel bus de la colla.

"L'any passat volíem ser 600 a Girona i vam acabar sent 800. Enguany, que també tenim grans diades, volem portar mil persones a les places. Com que el repte és molt ambiciós necessitem que tots els terrassencs i terrassenques se sentin partícips d'aquest projecte. L'objectiu és clar i ara cal treballar en aquesta línia per aconseguir-ho" ha afegit Cesc Poch.

stats