Premsa
Mèdia 24/02/2012

El diari 'Público' tanca l'edició impresa

Diumenge se'n publicarà l'últim número, tret que es trobi un inversor disposat a reflotar el mitjà. La web es mantindrà en funcionament. Els treballadors reclamen a l'empresa editora que compleixi amb els seus "pretesos principis progressistes" i els ofereixi les millors condicions de sortida

Ara
1 min

BarcelonaEl diari 'Público' tancarà aquest diumenge la seva edició impresa, segons ha confirmat el mateix diari a la seva web. Les dificultats econòmiques que patia l'empresa, que l'havien portat a presentar un concurs de creditors a principis d'aquest any, l'han obligat finalment a tancar el diari, després que el grup mexicà La Jornada s'hagi fet enrere en la seva oferta per reflotar el mitjà.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un cop vençut el termini acordat per trobar nous inversors, "la companyia s'ha vist obligada, d'acord amb l'administració concursal, a cessar l'edició impresa del diari el diumenge 26 de febrer", segons assegura el mitjà. El tancament, però, no afectarà la versió digital, que "continuarà amb la seva activitat".

'Público', propietat del grup Mediapro, va començar a publicar-se el setembre del 2006. Les últimes dades de difusió certificades per l'OJD, corresponents al mes de novembre del 2011, indiquen que aquell mes el diari havia venut 55.046 exemplars entre vendes al quiosc i subscripcions individuals.

Els treballadors es pronuncien

A través d'un comunicat, els treballadors de 'Público' han lamentat el tancament i

stats