Publicitat
Publicitat

DISTRIBUCIÓ

La cadena Bon Preu va créixer un 7% en facturació l'any fiscal passat

La cadena de distribució Bon Preu va tancar el 29 de febrer l'últim any fiscal amb un nivell de facturació de 705,8 milions d'euros -que va representar un augment del 7% respecte a l'any fiscal anterior-. Si considerem els 12 mesos de l'any natural 2011, les vendes van incrementar-se un 8,6%. L'empresa que presideix Joan Font va valorar ahir aquesta evolució "molt positivament" tenint en compte la conjuntura actual. El grup, propietari de les ensenyes comercials Bonpreu i Esclat, compta actualment amb un total de 152 establiments.

A més, manté 17 benzineres EsclatOil. Durant l'any passat es van inaugurar dos punts de venda a Barcelona (hi té instal·lats 28 supermercats Bonpreu i dos hipermercats Esclat) i Girona, a més d'una benzinera a Deltebre. El grup de les Masies de Voltregà també va canviar dos nous establiments: un centre Esclat a Malla i un Bonpreu a Sant Sadurní d'Anoia, que van substituir els que ja hi havia a les dues poblacions.

Bon Preu, que manté una quota de mercat del 8%, va incorporar una trentena d'establiments Intermarché el 2010, cosa que va suposar un creixement del 29,6%, fins als 660 milions. Amb superfície comparable, l'empresa catalana va registrar llavors un increment anual de l'1,31%.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT