Publicitat
Publicitat

EL BITLLET

Espatllar el moment

Per primer cop en una dècada, el 2010 el turisme va guanyar pes en el conjunt de l'economia. Segurament hi va influir el fet que no hi ha gaires més sectors que ara mateix puguin tirar del carro, però es cert que els ingressos que ens van deixar els visitants estrangers van tornar a créixer, encara que no arribessin als de la precrisi. A l'última edició de Fitur, fira de referència, els gurus del nostre primer sector van ensumar senyals de revifament, que s'han reforçat amb l'efecte de les revoltes en destinacions rivals emergents com Egipte o Tunísia. La reacció d'aquests països, rebentar preus, exigeix una rèplica de qualitat i bon servei. Una imatge similar al caos dels controladors, amb un cost de 500 milions, truncaria el moment. El turisme és una activitat sensible a tot el que passa. I l'economia, prou amenaçada ja pel petroli i una pujada de tipus, se'n ressentirà.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT