Publicitat
Publicitat

TURISME

Girona ofereix hotels i menús a 10 euros com a antídot a la crisi

El bo i millor de la ciutat a preus low cost . És la fórmula que ha ideat el sector turístic gironí per omplir la ciutat el cap de setmana del 14 i 15 de gener i promocionar la destinació en l'actual context de crisi. La promoció consisteix a oferir pernoctacions en una trentena d'allotjaments de la ciutat a només 10 euros per persona i menús en una cinquantena de restaurants pel mateix preu. La iniciativa Girona10 també implica els comerços de la ciutat, que, en plena època de rebaixes, oferiran descomptes especials i obriran fins a les 10 de la nit. A més, el popular Mercat del Lleó oferirà a 10 euros bosses de productes valorades en 30. La idea va sorgir arran de la inclusió de la ciutat de Girona -conjuntament amb la Costa Brava- com una de les 10 millors destinacions del 2012 per la revista National Geographic i la guia de viatges Frommers . El miler de places hoteleres disponibles ja es poden reservar des d'aquesta mitjanit passada i no es descarta que la promoció tingui continuïtat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT