Publicitat
Publicitat

Guia del passeig de Gràcia i Lonely Planet, gratis

Ni el passeig de Gràcia és homogeni en atracció comercial i turística ni totes les marques confien en una acció coordinada de promoció -algunes franquícies tenen una capacitat nul·la de maniobra local-. No obstant això, l'associació Amics del Passeig de Gràcia va aprofitar ahir el primer dia del Mobile World Congress per fer el llançament de la guia El Must , en la qual 101 establiments han unit esforços a favor del turisme de qualitat. El president de l'entitat, Lluís Sans, va evidenciar: "Barcelona té un importantíssim volum turístic, però ara fa falta que ens centrem perquè aquest volum sigui de qualitat". La guia, en format de llibret bilingüe castellà-anglès i amb el suport de Consorci de Comerç i de la Generalitat, es repartirà als hotels del passeig de Gràcia i a la resta d'establiments de la zona. Sans també va aprofitar per lamentar de nou l'aturada sense data de la reforma del passeig ("quan mires amunt és una meravella però si mires avall el paviment es mou, hi ha forats i hi ha espais abandonats") i va tornar a criticar la retirada de l'estàtua de la Victòria franquista ("no hi havia cap demanda social i ha estat una decisió extemporània; ara bé, tampoc no en demanarem ara la restitució").

La guia comercial, de tota manera, no és l'únic ganxo que trobaran de la ciutat els assistents al Mobile World Congress: els usuaris d'iPhone es poden descarregar gratis fins dijous la guia Lonely Planet de Barcelona de la botiga d'aplicacions Apple Store.

Contaminació i 'war of words'
Els congressistes que es deixin guiar per Lonely Planet llegiran que Barcelona té més pol·lució que Nova York, Mèxic o Tòquio, que els petits furts són "un problema" al centre de la ciutat, en el transport públic i en els principals miradors, i alhora es recull l'aspiració dels Jocs d'Hivern del 2022, vinculats a l'herència del 1992 i de Juan Antonio Samaranch, i es detalla la war of words des del 1714 fins a la normalització lingüística a Catalunya, el País Valencià i les Illes.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT