Publicitat
Publicitat

L''Anna' es dirà 'Carol' i canviarà l'aigua dolça per la salada

El catamarà que navegarà per aigües mallorquines poc tindrà a veure amb el que coneixien a Banyoles. Per començar ha canviat de nom. L' Anna ara es diu Carol . Però el canvi de més envergadura serà tècnic. El nou propietari, l'empresari mallorquí, Miquel Àngel Bonet, canviarà el motor elèctric per un de dièsel, la qual cosa confia que li permeti incrementar l'actual capacitat de 80 passatgers a 100 o 120, ja que retirar les bateries permetrà alliberar espai físic i unes quatre tones de pes.

Les passejades turístiques continuaran sent el leitmotiv del catamarà. Canviarà, però, l'aigua dolça per la salada i el paratge de l'estany de Banyoles per la costa del nord de Mallorca. Bonet té previst fer dos recorreguts: un que anirà des de Canyamel a les coves d'Artà i l'altre que arribarà a les platges verges de Font Salada i Aubarca.

Orgullós de la compra

El nou propietari de l' Anna incorporarà el catamarà a la flota que gestiona la seva família a cala Rajada. L'arribada de l' Anna a la seva nova destinació, però, haurà d'esperar a després de l'estiu perquè durant els pròxims tres mesos estarà ancorada al port de Roses. El nou patró no té pressa i prefereix deixar passar la temporada d'estiu per acomplir tots els tràmits i afrontar amb tranquil·litat la posada al dia de l'embarcació.

El jove empresari, Miquel Àngel Bonet, estava exultant dijous, poc abans d'agafar el vol de tornada cap a Mallorca amb el convenciment que la pròxima vegada que vingui ja serà per tornar al timó de la Carol . "No entenc per què ningú es va quedar el catamarà abans, és un gran vaixell. Millor per a mi perquè serà un vaixell ideal pel servei que volem donar", afirmava satisfet. Va trobar l'oferta per internet i de seguida va tenir clar que no podia deixar passar l'oportunitat i el gener ja va fer la paga i senyal.

Ara l' Anna ja és història i la Carol espera pacient la seva nova aventura d'aigua salada.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT