10/11/2011

Propaganda

1 min

El darrer anunci electoral del PP sembla més propi d'una ONG. Mostra de forma personal i eficaç el drama de la desocupació, a través d'actors i actrius que expliquen amb grans dots interpretatius la tragèdia humana i familiar que hi ha al darrere de cada acomiadament. I s'acaba, tot d'una, amb l'obligat "vota PP". Rajoy no necessita gaire més per convèncer els votants. No necessita ni tan sols explicar què farà, com va quedar demostrat en el debat de dilluns. Els socialistes, en canvi, volen sotmetre els electors a una sotragada emocional i per això s'han atrevit a emetre un anunci sobre les retallades sanitàries en què un malalt (des)atès per un maniquí s'acaba morint. No és el primer cop que el PSC recorre als missatges groguencs, però al ritme que van el següent espot l'hauran d'encarregar a Quentin Tarantino. Un últim apunt pel que fa a la propaganda: Alfred Bosch, candidat d'ERC, està de sort. Ha apostat fort per la paraula república en els seus eslògans, concepte que ha pres volada per obra i gràcia d'Iñaki Urdangarin.

stats