Publicitat
Publicitat

FIRES

La crisi del Japó redueix les marques al Saló de l'Automòbil

Marques japoneses com Honda, Mitsubishi, Suzuki, Subaru i Lexus han excusat la seva participació al Saló de l'Automòbil de Fira de Barcelona. El col·lapse que viu el país nipó ha forçat la decisió, encara que marques com Opel tampoc no assistiran a la convocatòria.

D'aquesta manera, hi haurà 35 marques presents, amb l'afegitó de Mitsusbishi, que sí que hi serà present en l'espai dedicat al cotxe elèctric. En l'anterior edició del 2009 hi van acudir més de 50 marques. Amb tot, el president del saló, Enrique Lacalle, va justificar que no es podien comparar els dos últims salons perquè el de 2009 va tenir una sèrie d'exempcions fiscals, que no s'han demanat en l'edició que obrirà les portes del 14 al 22 de maig. Per tant, Lacalle va argumentar que la comparativa s'ha de fer amb l'edició feta el 2007, en què hi van participar 43 marques.

Les empreses presents al Saló de l'Automòbil, que coincidirà en dates amb Construmat (es celebrarà a l'Hospitalet), pertanyen a Anfac i Aniacam, i presentaran una novetat mundial (Hyundai i40 sedan), tres primícies europees (Audi Q3, Volkswagen Beetle i Hyundai Elantra) i 25 novetats espanyoles.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT