Publicitat
Publicitat

CREIXEMENT

Puig vol situar-se entre els cinc grans dels perfums

"Som un David lluitant contra sis Goliats". D'aquesta manera va explicar ahir la situació del sector mundial de la perfumeria el president executiu del grup català Puig, Marc Puig. La companyia familiar ocupa el setè lloc del rànquing mundial, al darrere de Louis Vuitton, L'Oréal, Procter & Gamble, Estée Lauder, Coty i Chanel.

El primer executiu de l'empresa, membre de la tercera generació familiar al capdavant de la firma, va comentar en una conferència a l'escola de negocis Esade que l'objectiu de Puig és assolir una quota de mercat del 10% en els pròxims cinc anys. Actualment el grup té una quota del 7% (era del 3,7% l'any 2005).

Puig va facturar 1.202 milions d'euros l'any passat (un 22% més que el 2009) i va obtenir un benefici net de 130 milions (un 57% més). Marc Puig va afirmar que preveu un creixement de les vendes del 10% per al 2011 i un increment dels guanys encara superior. En l'àmbit de la perfumeria, Puig té marques com Paco Rabanne, Carolina Herrera, Nina Ricci, Prada i Valentino. En moda Puig acaba de comprar el 60% de Jean Paul Gaultier.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT