Publicitat
Publicitat

Trias marxa a Nova York i a Boston per guanyar quota mediàtica

"L'únic que surt a la premsa són les primàries del PSC". Convergència i Unió va començar amb força la precampanya fa uns dies a Nou Barris, l'únic districte que fins i tot després del 28-N es resisteix als nacionalistes. Xavier Trias, en una maniobra arriscada, fins i tot va donar per feta l'elecció dels 12 primers noms de la llista. Però la federació no comptava prou amb el ganxo mediàtic que han suposat les primàries per a un moribund PSC i per això cal tornar a començar, cal fer una altra estrebada.

Aquesta és la lectura estratègica del viatge que Trias farà entre l'1 i el 5 de març a Nova York i a Boston, acompanyat únicament del regidor Antoni Vives, del seu cap de gabinet, Albert Ortas, i d'un grup reduït de periodistes. Tot pagat, per cert.

La Barcelona del 2050
El viatge s'estructura en tres dies de feina i està en la línia de les visites que Trias ja ha fet a Liverpool, Estocolm o Lió. Començant per Nova York, l'alcaldable de CiU pronunciarà una conferència a la Universitat de Colúmbia sobre la Barcelona dels pròxims 40 anys i contactarà amb agents socials i econòmics de la ciutat en una trobada amb el cònsol espanyol. El segon dia, la comitiva de Trias arribarà fins a l'Autoritat Portuària de Nova Jersey, on el candidat intercanviarà models en infraestructures i en habitatge, ja que en el programa electoral de la federació tornarà a reflotar amb força la idea de construir en els pròxims anys un nou barri al Morrot.

A Boston, en l'últim dia del viatge, l'alcaldable de CiU visitarà el Massachusetts Institute of Technology (MIT), on aprofundirà en l'urbanisme i en el poder de les àrees metropolitanes. Aquest dia, de fet, l'agenda es completarà en un dels punts més mediàtics de l'àrea de Boston, la Universitat de Harvard, on Trias marcarà perfil professional explicant el model sanitari català. Per què Boston? Qui hagi vist la quarta temporada de El ala oeste de la Casa Blanca sap que la ciutat és parada electoral obligatòria.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT