Publicitat
Publicitat

NOVES TECNOLOGIES

Cervesa, cultura i 'Time Out' a l'iPhone

Engegar l'iPhone, activar l'aplicació Time Out, posar rumb a una inauguració en una galeria i, en sortir-ne, demanar al telèfon quin restaurant de la zona és el més recomanat per sopar-hi. Després del teatre, geolocalitzar el bar amb més estrelles per fer-hi una copa. Saber què passa culturalment a la ciutat, avui i els pròxims dies, i marcar els espais predilectes. La nova aplicació de la revista Time Out Barcelona per a l'iPhone, disponible a cinc de les trenta-cinc ciutats on és present la revista, va ser la protagonista de la presentació en societat que va tenir lloc ahir al vespre a la Fàbrica Damm.

La festa va comptar amb cares conegudes, com la xef Ada Parellada, i representants institucionals, com el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Ciurana. També hi van ser presents més d'un centenar de blogaires i seguidors de la revista que van aprofitar per descarregar-se el dispositiu. Cultura via iPhone acompanyada d'una sessió musical amb els millors temes de l'any a càrrec de la DJ Marta Salicrú -responsable de la secció de música de Time Out- , cervesa de la casa i entrepans calents de Möss.

"Et facilita les decisions en un moment d'oci -comentava una blogaire sobre l'aplicació- i pots muntar-te la nit en un moment". "Tots els meus amics hi buscaven restaurants i a mi m'ha interessat més l'agenda del dia i la possibilitat de marcar els museus com a favorits", explicava una altra.

L'aplicació, com un joc que "acompanya allà on un s'ho passa bé", en paraules del president de Time Out , Oriol Soler, també permet descobrir el món associatiu i les entitats de Barcelona, agrupades sota el paraigua Activa't. Per Ciurana, l'aplicació facilita la possibilitat de ser consumidor i alhora protagonista de la cultura de Barcelona.

Més continguts de