Publicitat
Publicitat

Disseny

El FAD entrega els premis Laus de disseny gràfic i comunicació audiovisual

La 41a edició dels premis coincideix amb el 50 anys de l'associació Grafistes FAD. Entre els 273 premiats destaca el reconeixement a la fotografia de l'espot de Banc de Sabadell on apareix Guardiola 

L'Associació de Directors d'Art i Dissenyadors Gràfics del FAD entrega aquesta nit els premis Laus en reconeixement als millors projectes de disseny gràfic i comunicació audiovisual, en el marc del FADfest. La 41a edició dels premis coincideix amb el cinquantè aniversari de l'associació, que va ser fundada als anys seixanta pels pioners del disseny a casa nostra. Alguns dels seus fundadors, com Josep Pla-Narbona, seran reconeguts amb el Laus d'Honor.

S'entreguen un total de 273 premis a les categories de disseny gràfic, web i mitjans digitals, audiovisuals, creativitat publicitària, comunicació d'administracions públiques i estudiants. Els guanyadors dels Grand Laus, que s'entreguen als projectes més destacats del 2011, són l'estudi Mucho, pel lettering de l'exposició Hàbitats i Contra-Hàbitats; Herraiz Soto, per l'aplicació Have a Camper Day; la creativitat de Vitruvio Leo Burnett per Sony Playstation, sota el nom de Sastreria Mr. Lee ; el vídeo d'MTV European Music Awards 2010; les publicacions Sala d'Art Jove de la Generalitat, a càrrec de l'estudi Bisdixit; i el premi a l'estudiant Pedro Lopes, per Heptagon Bible Collection.

Entre els 273 premiats, també destaca el reconeixement a l'estudi *S, C, P, F... per la fotografia de l'espot de Banc de Sabadell on apareix Guardiola i el guardó per Shackleton, per l'espot nadalenc d'Spanair, Un equipatge inesperat.

Per primera vegada, el jurat dels premis Laus ha convidat blogaires a participar en les seves deliberacions, una manera de demostrar la transparència de l'associació. Els Laus també inauguren les entregues de premis de la resta de disciplines que tindran lloc fins al 15 de juliol, en el marc del FADfest.

Etiquetes

Més continguts de