Cultura 23/03/2011

El saló Graphispag reinvidica la comunicació impresa amb una exposició de cartells

46 dissenyadors han creat un cartell per reivindicar el paper de la comunicació impresa en l'era de les noves tecnologies. Entre els participants hi ha diversos dissenyadors guardonats amb el Premi Nacional de Disseny.

Redacció
1 min
God save the print, de David Espluga

BarcelonaAmb motiu del quaranta cinquè aniversari del saló Graphispag i per reivindicar el paper de la comunicació impresa sobre paper o sobre qualsevol altre suport en l'era de les noves tecnologies, el saló ha organitzat GG45, una exposició de quaranta sis cartells realitzats per alguns dels dissenyadors gràfics més destacats del país que es pot veure al mateix recinte de la fira fins el dia 26.

Segons Albert Isern, dissenyador i coordinador de l'exposició, “Graphispag ha aconseguit implicar a diferents generacions de dissenyadors amb llenguatges i estils gràfics molt diversos en una causa comú amb la indústria gràfica per reclamar i fer visible davant la societat el protagonisme que el producte imprès mereix com a forma de comunicació, d'expressió artística i com a element de formació, divulgació i de desenvolupament econòmic”.

Igualment, Isern assenyala que tot i que l'exposició ha estat organitzada per celebrar l'aniversari de Graphispag, en tot moment es mira cap al futur. Entre els participants a l'exposició hi ha diversos dissenyadors guardonats amb el Premi Nacional de Disseny com Óscar Mariné, Peret, América Sanchez, Alberto Corazón, Josep Pla-Narbona, Yves Zimmermann, Pepe Cruz Novillo, Carlos Rolando i Daniel Nebot.

stats