Publicitat
Publicitat

Moda

Els dissenys de Frida Giannini han desafiat al costat de les col·leccions de Versace i D&G

Gucci exhibeix els 70 a Milà

Per a la propera temporada de tardor-hivern, els pantalons guanyen amplada per sota dels genolls

La Setmana de la Moda Masculina de Milà encara la seva última jornada amb la desfilada destacada de Giorgio Armani, entre d'altres. Fins ara, però, un dels que més ha sorpès sobre la passarel·la ha estat Gucci. La casa de moda italiana conduïda per la dissenyadora Frida Giannini ha apostat per la tornada als anys setanta de cara a la propera tardor-hivern, amb els pantalons que s'eixamplen a partir del genoll com a protagonistes.

A la col·lecció, predominen els colors negres, marrons i grisos; les peces són llargues i retornen a l'home l'aparença de dandi. "M'agradaria trobar homes vestits així. Malauradament, avui falten icones d'elegància que perdurin a la memòria com els dels anys setanta", ha assenyalat Giannini en la desfilada que inaugura el noranta aniversari de Gucci.

Els pantalons arrapats i la seva rectitud, però, segueixen marcant la tendència de marques com Versace i Dolce & Gabbana. Els primers han optat per l'elegància i la sobrietat del negre combinada amb tons blaus més elèctrics, tot i que també incorporen les gabardines i blazers llargs; D&G, en canvi, representa l'explosió de color i la superposició de peces s'inspira en el cantant de rap Pharrell Williams.

La tornada dels abrics llargs també es va comprovar a la desfilada d'Armani, on el dissenyador italià va confirmar que farà el vestit de núvia de Charlene Wittstock, la promesa d'Albert de Mònaco. L'objectiu és donar a l'home un aire detectivesc i més juvenil.

Més continguts de