Publicitat
Publicitat

Una exposició a Tòquio mostra la reproducció més cara de Hello Kitty

Entre els 200 productes que la componen, la mostra inclou una nina de la popular gata japonesa feta en platí i valorada en 171.000 euros

Avui ha obert les portes a Tòquio una exposició amb més de 200 productes de Hello Kitty que també inclou la representació més cara de la popular gata japonesa, una nina de platí valorada en 171.000 euros. La mostra, que estarà oberta en uns luxosos grans magatzems del barri de Ginza fins al 5 de setembre, repassa els 37 anys d'història del personatge, que s'ha convertit en una icona universal. Hello Kitty va ser creada el 1974 per Ikuko Shimizu per a la companyia japonesa Sanrio i, a més d'haver protagonitzat sèries de televisió i videojocs, compta amb milers de productes de marxandatge. Cada any es venen més de 50.000 tipus de productes diferents amb l'estampa de Hello Kitty a 109 països del món. A banda d'una àmplia representació dels productes decorats amb Hello Kitty, l'exposició inclou 17 obres originals i inèdites de Yukiko Yamaguchi, la dissenyadora d'aquesta icona de la cultura pop japonesa des del 1980. La inauguració ha reunit un públic, sobretot femení, molt nombrós.

Hello Kitty té, a més, el seu propi parc temàtic a Tòquio, un espai dels Estudis Universals Osaka, i el 2009 va obrir a Taiwan una maternitat en què els llits, els llençols, les taules, les parets i fins i tot la roba de les infermeres estan decorats amb la seva imatge.


Més continguts de