Publicitat
Publicitat

MODA

Dissenyadors i marques obren les seves botigues efímeres al Rec fins dissabte

Igualada fa 'pop-up'

Les experimental stores arriben a les antigues adoberies d'Igualada

Igualada acull la tercera edició del REC, una experiència que barreja moda, disseny i creativitat en forma de 'pop-up' stores a les antigues adoberies de la ciutat. Un total de 25 dissenyadors i marques, entre els quals destaquen Sita Murt, Custo Barcelona, Josep Abril, Miriam Ponsa, Txell Miras, Textura, David Valls, Mimótica Micola o Mosquito en Alaska, entre d'altres, han reaprofitat els materials i els espais disponibles del complex industrial en desús i els han transformat en botigues d'estocs a preus molt assequibles.

L'objectiu d'aquesta iniciativa efímera és recuperar l'antic barri del Rec, donar-lo a conèixer i reivindicar la seva conservació com a patrimoni. Tot i sorgir com una experiència única i sense voluntat de continuïtat, les dues edicions anteriors del REC han reunit més de 25.000 persones i la tercera també es preveu exitosa i incorpora novetats, com un concurs per a joves creadors per a crear sinèrgies amb marques i dissenyadors consolidats.

A la presentació oficial del REC s'han donat a conèixer els guanyadors dels I Premis Rec.0, als quals s'hi han presentat un centenar d'estudiants de les escoles de moda i disseny costumitzant una samarreta amb el Mediterrani com a leitmotiv. El jurat, format pels diferents dissenyadors, ha premiat l'obra d'Alina Eriwia, que gaudirà d'una beca de quatre mesos als tallers de Sita Murt.


Més continguts de