Cultura 12/01/2012

'MDNA', el títol del nou disc de Madonna, revoluciona la xarxa

La semblança del nom de l'artista sense les vocals amb l'èxtasi encén els ànims dels internautes

Ara
2 min
YouTube llançarà 100 canals amb programació original

BarcelonaMadonna va avançar ahir a la nit el títol del seu pròxim disc, MDNA, a la cadena britànic BBC, i la polèmica no s'ha fet esperar. La semblança del nom de la reina del pop sense les vocals amb l'èxtasi, conegut en anglès com MDMA, ha encès els ànims dels internautes. Encara manquen algunes setmanes pel llançament del primer senzill del disc, Gimme All Your Luvin, que també va ser objecte de polèmica, ja que va ser filtrada per un internauta espanyol. La versió que va saltar a la xarxa no és la definitiva, ja que està previst que l'autora de True blue estigui acompanyada per les cantants de rap M.I.A. i Nicki Minaj. Els fans de la cantant també van rebre amb estranyesa que en aquest tema la cantant, als 53 anys, evoqui l'univers de les animadores nord-americanes. Gimme All Your Luvin arribarà a les emissores de ràdio a finals de gener. La cantant el presentarà en viu per primera vegada el 5 de febrer en una actuació al descans de la final televisada de la Copa Super Bowl.

Madonna va anunciar el títol del seu pròxim treball amb motiu de l'estrena a Londres de la pel·lícula W.E., que ha dirigit. MDNA, que apareixerà al març, en una data encara no determinada, contindrà una balada que l'ambició rossa ha compost per al film. Després del relatiu fracàs que va representar Hard Candy, el seu disc anterior, Madonna ha tornat a treballar amb William Orbit, el productor amb qui va realitzar l'aclamat Ray of light. Així i tot, la gira d'aquest disc va establir un rècord de recaptació –219 milions d'euros– per a una cantant en solitari. MDNA és el primer disc que la cantant i directora de cinema llençarà amb la discogràfica Interscope Records, una filial d'Universal Music. Ha contractat 3 discos amb aquesta companyia. Per cadascun d'ells, cobrarà 1 milió de dòlars.

stats