Publicitat
Publicitat

Les apostes de la temporada

Les apostes del Teatre Romea i La Villarroel

TEATRE ROMEA

'Oleanna'

Ramon Madaula i Carlota Olcina encarnen el professor universitari i l'estudiant que David Mamet va sumir en una tèrbola relació de poder després que ella acusi el seu mestre d'assetjament sexual. La dirigeix David Selvas.

'Forests'

Calixto Bieito torna a Shakespeare des de la seva maduresa creativa amb un muntatge sobre els boscos de les obres del dramaturg anglès. Està protagonitzat per Josep Maria Pou, Roser Camí i un grup nodrit d'intèrprets britànics.

'Roberto Zucco'

Julio Manrique acariciava des de fa anys dirigir aquest text llegendari de Bernard-Marie Koltès. Té gravada a la memòria, diu el director, la posada en escena que Lluís Pasqual va fer el 1993 de la història d'aquest assassí en sèrie.

'Litoral'

Ramon Molins, el director artístic de la Sala Atrium, dirigeix la primera part de la tetralogia teatral de Wajdi Mouawad La sang de les promeses . L'obra permet remuntar-se als orígens d' Incendis , la segona part del conjunt.


LA VILLARROEL

'Teatro para pájaros'

Els sevillans Histrión Teatro volien treballar amb el director argentí Daniel Veronese. Dit i fet, van preparar les maletes i van marxar a l'Argentina. Van tornar amb aquest espectacle, que també gira al voltant del món del teatre.

'Supervivents'

Després de L'any que ve serà millor , la Villarroel torna a fer un espectacle coral sobre la crisi en clau de comèdia. Els autor són Llàtzer García, Cristina Clemente, Mar Monegal i David Plana. El dirigirà Jordi Prat i Coll.

'Poder absoluto'

Emilio Gutiérrez Caba i Eduard Farelo protagonitzen aquest thriller de Roger Peña que tracta el control dels polítics sobre el poble i els fils que els controlen a ells. Un text que reivindica la necessitat d'airejar els draps bruts de la política.

'El principi d'Arquimedes'

Torna el gran èxit de la passada edició del Grec. El dramaturg Josep Maria Miró signa una punyent reflexió sobre la por i la relació entre els nens i els educadors a partir de les conseqüències que té el petó que un monitor fa a un nen.

Més continguts de