Publicitat
Publicitat

Cultura

L'anunci “Un equipatge inesperat” d'Spanair aconsegueix quatre Lleons a Cannes

L'espot nadalenc de la companyia aèria ha estat guardonat en les categories de màrqueting directe, publicitat exterior i promoció en el Festival Internaional de Publicitat 'Cannes Lions'


L'anunci d'Spanair “ Un equipatge inesperat” ha aconseguit 4 guardons en el Festival Internaional de Publicitat Cannes Lions.

El certamen, celebrat anualment a la ciutat francesa de Cannes, és una de cites publicitàries que gaudeix de més prestigi internacional. En el festival hi participen agències de publicitat d'arreu del món, que presenten peces publicitàries desenvolupades per diferents suports – televisió, premsa, ràdio, publicitat exterior, publicitat interactiva i màrqueting directe-.

L'anunci d'Spanair, ideat com a campanya de Nadal per l'agència Shackleton Madrid, ha rebut 2 lleons de plata en la categoria Direct (màrqueting directe), un lleó de bronze a Promo & Activation (promoció i activació) i un altre lleó de bronze en Outdoor (publicitat exterior).

La 58ena edició del festival s'ha celebrat del 19 al 25 de juny. Les agències de publicitat espanyoles que hi han participat han recollit un total de 28 guardons en les diferents categories, igualant el palmarès aconseguit en l'edició anterior.

Més continguts de