Publicitat
Publicitat

Moda

Nova York s'enlluerna amb la col·lecció de Versace per a H&M

La marca de luxe italiana ha recuperat peces i estampats icònics per la col·laboració amb la cadena de moda H&M

Nova York va descobrir ahir la darrera col·laboració entre una marca de luxe i una cadena de moda. La presentació de la col·lecció de Versace per a H&M va reunir celebritats com Uma Thurman, Blake Lively i Jessica Alba i personatges del món de la moda que van veure desfilar les peces que arribaran a 300 botigues de tot el món el 17 de novembre.

"M'ha agradat celebrar el llançament de Versace per a H&M a Nova York, una ciutat icònica per mostrar una col·lecció icònica. Estic desitjant que arribi a les botigues i que tothom pugui accedir-hi", explicava Donatella Versace a Vogue.

La dissenyadora, que dirigeix l'empresa creada pel seu germà –el desaparegut Gianni Versace– el 1978, ha explicat que la raó de col·laborar amb H&M és fer arribar la seva marca a una audiència més jove. "Força gent jove –raonava la dissenyadora al Finantial Times– no sap què representa Versace. Els vull mostrar què fa que sigui una marca icònica". L'essència de la marca continua visible a través de cantants com Lady Gaga, que al videoclip de The Edge of Glory retia homenatge a l'estètica de Versace. 

La firma de luxe ha revisat el seu arxiu per fer aquesta càpsula de preus més democràtics. "La col·lecció recupera l'essència de Versace. Hem buscat als arxius, i a col·leccions més recents, i hem reeditat els estampats brillants, la clau grega i els patrons atrevits", explicava la dissenyadora, que també ha dissenyat peces per a l'armari masculí i la llar.

Més continguts de