Publicitat
Publicitat

Moda

Blogs, 'fashionistes' i Twitter són sinònim d'èxit

Una blogaire crea una col·lecció per a H&M

Elin Kling llançarà la seva càpsula minimalista a Suècia el proper 3 de febrer

No és la primera vegada que una marca aposta per comercialitzar les aportacions dels blogaires: GAP va col·laborar amb Garance Doré i Woman Secret ha llançat diferents càpsules especials, fetes per creadores com Mayte de la Iglesia, Emma Thorn o Carla Fuentes. La consultora de moda i blogaire Elin Kling, però, distribuirà la seva col·lecció de nou peces i dos accessoris a través del segon venedor de roba més important d'Europa.

El blog de Kling, Style by Kling, és un dels espais de tendències més seguits a Suècia. "Es tracta d'un dels perfils amb més visibilitat i Elin encaixa molt bé amb la nostra idea de moda", ha explicat la responsable de màrqueting d'H&M Suècia a Reuters. La càpsula d'Elin Kling sortirà a la venda el proper 3 de febrer a Suècia; la creadora ha manifestat que ha pogut seguir el seu estil i ha destacat el caràcter minimalista, amb algun toc bohemi, de la col·lecció.

Els seguidors de Twitter han celebrat la notícia i han explicat que es tracta d'un pas endavant. "Penso que és una molt bona notícia per als blogaires de moda i demostra la naturalesa meritocràtica dels mitjans", ha afirmat una blogaire.


Més continguts de