Publicitat
Publicitat

Abacus busca crèixer al mercat espanyol a través de Rakuten

És la primera vegada que la cooperativa ven els seus productes a través d'un tercer

Abacus ha posat en venda els seus productes a tot Espanya a través de la plataforma de comerç electrònic japonès Rakuten. Aquesta és la primera experiència d'Abacus en la venda de productes a través d'un tercer, ja que fins ara només venia a través dels seus establiments físics i la seva pròpia botiga en línia. Amb aquesta col·laboració la cooperativa pretén créixer al mercat espanyol.

El llançament de la botiga web a Rakuten ja està operativa per iniciar la campanya nadalenca que, segons la companyia, és una de les més important per a la cooperativa. Entre els productes posats a la venda estan els articles de llibreria, educació i oci.

El director general d'Abacus, Miquel Àngel Oliva, creu que "Rakuten els permet matenir la identitat de la marca Abacus i desenvolupar la seva pròpia política de producte".

Actualment la cooperativa compta amb 770.000 socis de consum i 478 socis de treball.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT