Publicitat
Publicitat

FIRES

Alimentària arriba la setmana que ve a Barcelona amb un impacte econòmic de 200 milions

La internacionalització, la innovació i la marca són els eixos sobre els quals girarà la nova edició

Alimentària obrirà de nou les portes el pròxim dilluns 26 i acabarà el dijous 29, el dia de la vaga general. La fira dedicada a l'alimentació –un sector que representa el 7,6% del PIB espanyol– tindrà un impacte econòmic d'entre 170 i 200 milions d'euros per Barcelona, agruparà 4.000 empreses i atraurà uns 140.000 visitants, una tercera part dels quals de fora d'Espanya.

Enguany el saló, que se situarà a la seu de Gran Via de l'Hospitalet de la Fira de Barcelona, comptarà amb 94.800 metres quadrats d'exhibició i 9.500 metres quadrats més per activitats paral·leles. Alimentària té com a objectiu principal aquest any fomentar la competitivitat de la indústria alimentària al mercat exterior mitjançant la innovació. La internacionalització, la innovació i la marca són doncs els eixos sobre els quals girarà la nova edició.

En aquest context ha nascut 'The Alimentaria Hub', la principal novetat d'aquest any que es presenta com un lloc per al diàleg, l'intercanvi d'informació i la detecció de tendències. El centre serà l'espai que englobarà totes les activitats de la fira que busquen potenciar el caràcter innovador de la indústria i identificar les oportunitats de negoci. Per primera vegada també, la fira comptarà amb un país invitat (Mèxic, que es veurà representat per més de 40 expositors) i s'incorporaran els mercats de Tailàndia, Dubai, Suècia i Japó.

Més continguts de