Publicitat
Publicitat

Bonpreu engega una campanya per fomentar el consum de productes de proximitat 'km 0'

La cadena de supermercats catalana suma més de 20 productes cultivats al país amb una campanya de sensibilització

Bonpreu ha presentat aquest dijous la seva campanya per impulsar el consum de productes de proximitat 'km 0', que passa per la incorporació de més d'una vintena d'aquests aliments –bàsicament verdures, fruites i llegums– per promoure la sensibilització de les famílies en el consum de proximitat. 

Pomes de Girona, patates de Prades o l'avellana de Reus són només alguns dels exemples de productes que formaran part de la campanya, que inclourà distintius de proximitat als supermercats i hipermercats de la cadena –Esclat i Bonpreu– i tríptics informatius a les botigues que expliquen els beneficis dels aliments d'aquí.

L'acte de presentació de la campanya 'Les coses d'aquí, només aquí' ha comptat amb la presència del conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí, que ha explicat que s'està produint una "evolució" en les consciències ciutadanes, que cada vegada tenen més en compte la proximitat com a valor afegit. En aquest sentit el conseller ha agraït a Bonpreu el seu esforç per posar en valor aquests productes, que aporten beneficis tant des del punt de vista de la qualitat com del medi ambient. 

Més continguts de