Publicitat
Publicitat

Mitja part a Detroit

Les companyies automobilístiques a la ciutat nord-americana augmenten vendes i beneficis, però la crisi econòmica ha deixat un paisatge desolador

Fàbriques abandonades, botigues tancades, cases tapiades o cremades, gratacels en ruïnes...La ciutat de Detroit, als Estats Units, mostra un paisatge desolador. La crisi econòmica global del 2008 va colpejar amb força la capital del motor.

Les grans marques automobilístiques han rectificat el seu model de negoci amb dissenys de cotxes més petits i eficients i les vendes han crescut. Chrysler, en mans de la italiana Fiat, a tornat als números verds. També Ford, i General Motors ha recuperat el títol de principal fabricant d'automòbils del món que li va arrabassar l'empresa japonesa Toyota el 2010. Però Detroit només és a mig camí de sortir de la crisi. 

Podeu llegir la informació completa a l' ARA PREMIUM.

Més continguts de Economia

  1. Banco Santander també cobrarà dos euros als no clients pels seus caixers

    L'entitat defensa que aquesta nova política compensa els costos de manteniment i instal·lació de les màquines

  2. L’Estat va pagar 1.400 milions de menys a la Generalitat l’any passat

    El ministre d’Hisenda, Cristóbal Montoro, no va calcular bé la recaptació impositiva de l’any passat per una diferència astronòmica

  3. La Cambra de Barcelona insisteix: "El 27-S tindrà conseqüències econòmiques"

    La patronal catalana revisa a l'alça les previsions de creixement de l'economia per al 2015 però alerta de preocupació per part d'algunes empreses catalanes i demana claredat en les propostes dels partits polítics