Economia 19/01/2016

Carlos Blanco inverteix en HeyGo, un ‘Wallapop de serveis’

L'aplicació posa en contacte usuaris que ofereixen classes particulars, cangurs o serveis de neteja

Júlia Manresa
2 min
Carlos Blanco inverteix en HeyGo, un ‘Wallapop de serveis’

Un dels agents més actius i coneguts de l’ecosistema emprenedor barceloní, Carlos Blanco, fundador de l’acceleradora Conector i del Grup Itnet, va tancar l’any 2015 amb noves inversions a la seva cartera. Una d’aquestes operacions és la primera ronda de finançament de HeyGo, una aplicació que posa en contacte usuaris que ofereixen serveis de tot tipus, com ara classes particulars, cangurs o serveis de neteja, seguint el mateix esquema que ja utilitza la coneguda aplicació de compravenda de productes de segona mà Wallapop: la geolocalització i la missatgeria interna.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Carlos Blanco ha invertit fins a 10.000 euros en una ronda que ha recaptat un total de 200.000 euros de finançament públic i privat. HeyGo és una start-up fundada a Barcelona per l’enginyer informàtic i de telecomunicacions Nicolás Espinosa. A banda de Carlos Blanco -que ha decidit invertir-hi a títol personal i no només com a membre de Conector- i dels mentors de què disposa la mateixa acceleradora, també hi han invertit Ronan Bardet, fundador d’EGI Group i expert en comerç electrònic, la dissenyadora Carolina Otaduy i l’inversor Roger Baranera, a més dels grup de comunicació Godó i Zeta, propietaris de La Vanguardia i El Periódico, respectivament. Segons Espinosa, HeyGo ja té 15.000 usuaris i més de 3.000 serveis publicats.

Diners per anar als Estats Units

Tot just després d’haver tancat aquesta primera ronda de capital, HeyGo ja avança que té tancats 120.000 euros més del total de 280.000 que espera captar per poder fer el llançament de l’aplicació directament als Estats Units.

Espinosa se sent còmode amb el títol de Wallapop de serveis perquè aquesta start-up de compravenda de productes de segona mà es postula com una de les primeres empreses de nova creació tecnològica de Catalunya en ser valorada en 1.000 milions de dòlars abans de començar a cobrar pel seu ús. Però el model de negoci de HeyGo és diferent. De fet, el seu principal inversor, Carlos Blanco, prefereix no definir-la com a economia col·laborativa sinó com un portal d’anuncis classificats que afegeix la tecnologia de la geolocalització i la possibilitat de crear un xat intern, a més d’un sistema de valoració entre usuaris.

stats