Publicitat
Publicitat

Conrad Llorens: "Alguna cosa devem haver fet malament si se'ns veu rapinyaires i insolidaris"

El conseller delegat de Summa, que fa més de 20 anys que ajuda empreses i institucions a crear marca, creu que Catalunya no s'ha explicat bé davant Espanya. En una entrevista a l'ARA, Llorens opina que Barcelona es projecta "millor del que és"

La crisi reforça la necessitat de les empreses de diferenciar-se davant uns consumidors que, si no troben valor afegit en un producte, tendeixen cada cop més a escollir per preu. A crear una marca no entesa només com una façana, com un logo, sinó com la identitat corporativa de l'empresa, que impregna la seva manera de fer, és al que es dedica Summa, una consultora creada el 1989, quan d'aquest tema només se n'ocupaven, i tangencialment, agències de publicitat i estudis de disseny.

El fundador i conseller delegat, Conrad Llorens, explica aquest diumenge en una entrevista a l'ARA com ha canviat amb el temps la forma de construir marca. Sobre la imatge que té Catalunya a la resta d'Espanya, reflexiona que Catalunya arrossega "un problema de comunicació".

"Alguna cosa devem haver fet malament quan les regions que més s'han beneficiat de la nostra solidaritat s'han tornat les més crítiques amb Catalunya, si se'ns veu rapinyaires i insolidaris", declara. Durant l'entrevista, el directiu també opina que Barcelona és una marca molt forta, i que fins i tot es projecta "millor del que és".

Llegiu l'entrevista sencera a l' ARA Premium.

Més continguts de