EMPRESA
Economia 16/02/2012

Eat Out Group consolida la seva posició de lideratge en el canal concessional

El grup català manté més del 20% de quota de mercat en el canal aeroportuari nacional

Laura Montaner
1 min

BarcelonaThe Eat Out Group, grup de restauració català que opera a través de marques com Pans&Company i FrescCo, ha consolidat, a partir de la seva divisió Eat Out Concessions, la seva posició de lideratge en el canal concessional amb la gestió de 66 establiments a Espanya i que també es troben a aeroports de la Índia, Portugal i Mèxic.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

D'aquesta manera, The Eat Out Group es situa com la primera companyia de capital íntegrament espanyol en volum de vendes del canal concessional, al tancament de l'any 2010, oferint servei a més de 15 milions de clients a l'any.

Actualment, el grup manté més del 20% de quota de mercat en el canal aeroportuari nacional.

stats