Publicitat
Publicitat

LABORAL

Eurofragance va facturar 38 milions d'euros l'any 2011 i va créixer un 18%

Durant aquest any l'empresa invertirà un total de 4,9 milions d'euros per potenciar la seva internacionalització i incrementarà la seva plantilla un 28%

L'empresa Eurofragance, dedicada al disseny i producció de fragàncies i aromes amb seu central a Rubí, va tancar l'exercici 2011 amb unes vendes de 38 milions d'euros, una xifra que suposa un creixement del 18% respecte a les de l'any 2010, que van arribar als 32,5 milions d'euros.

La xifra de negoci fora de la Unió Europea de la companyia ha augmentat un 29% en relació amb l'any anterior. Durant aquest any l'empresa invertirà un total de 4,9 milions d'euros per potenciar la seva internacionalització, tant en els països on la companyia ja té activitat com en altres on té previst començar a operar en breu. Eurofragance està present en quatre continents i compta amb filials a Turquia, Filipines, Mèxic i Dubai.

La previsió és que el nombre de treballadors de l'empresa s'incrementi un 28%, fins a arribar als 166 treballadors. Durant l'any 2010, la plantilla va augmentar un 13% en relació amb el 2009.

Més continguts de