Publicitat
Publicitat

EMPRESES

JCPenney compleix aquest any el seu desè consecutiu com a patrocinador dels Oscars

MNG by Mango obre 215 nous punts de venda als magatzems nord-americans JCPenney

Mango va tancar l'exercici 2009 amb una facturació de 1.480 milions d'euros, tant de botigues pròpies com de franquícies


MNG by Mango ha obert 215 punts de venda als grans magatzems nord-americans JCPenney, que se sumen als 77 inaugurats l'agost passat, amb la qual cosa suma 292 punts de venda a 42 estats, segons que ha informat l'empresa en un comunicat.

MNG by Mango és una botiga especialitzada dins de JCPenney i, al seu torn, l'eix principal d'una zona de roba femenina creada al cor d'aquests grans magatzems, situada al costat d'altres marques líders contemporànies.

JCPenney compleix aquest any el seu desè consecutiu com a patrocinador dels Oscars, una de les nits de moda més importants de Hollywood. En aquest sentit, ahir va retransmetre un espot de 30 segons de MNG by Mango durant la gala.

Mango és actualment un dels principals exportadors internacionals del sector tèxtil espanyol, que va començar la seva expansió internacional el 1992 i ja compta amb més de 1.700 botigues a 102 països, i amb presència als cinc continents. Va tancar l'exercici 2009 amb una facturació de 1.480 milions d'euros, tant de botigues pròpies com de franquícies.

JCPenney és un dels líders del retail de Nord Amèrica, on opera a 1.107 grans magatzems als Estats Units i Puerto Rico, i compta amb un dels llocs d'internet més importants de moda femenina i mobiliari de la llar.


Més continguts de