Publicitat
Publicitat

MODA

La Xina i Rússia són la prioritat del grup

Mango va facturar 1.585 milions d'euros el 2010

La cadena catalana de moda obrirà 550 botigues aquest any

La cadena catalana de moda Mango va tancar l'exercici 2010 amb una facturació de 1.585 milions d'euros. La xifra de negoci consolidada del grup (és a dir, descomptant les vendes de les franquícies) va ser de 1.270 milions d'euros. L'augment de la facturació va ser de l'11% respecte al 2009. La companyia, propietat dels germans Andic, no dóna a conèixer el benefici.

El 81% de la facturació del grup procedeix de l'estranger. Durant el 2010 Mango va obrir 380 punts de venda. D'aquestes, 373 són a l'estranger. La Xina i Rússia segueixen sent els mercats prioritaris per Mango, segons un comunicat del grup. L'empresa preveu obrir aquest any 60 botigues al gegant asiàtic i 40 a Rússia.

La companyia seguirà també la seva expansió a Europa i l'Amèrica Llatina. Mango preveu obrir 550 botigues durant aquest any. L'empresa té actualment 10.000 empleats i 2.000 punts de venda a 105 països. Guadalupe, Bermudes, Mònaco, Cambodja, Angola, Ghana i el Iemen són alguns dels nous mercats que s'obriran aquest any. La inversió prevista per al 2011 és de 135 milions d'euros.

La facturació corresponent a la venda online durant el 2010 va ser de 21 milions d'euros, un 80% més que l'any anterior. El 2011 es pretén doblar els ingressos a la xarxa. Respecte la línia de moda masculina (HE by Mango), el grup ja té 113 punts de venda i espera arribar als 500 durant els propers anys.

Etiquetes

Més continguts de