Publicitat
Publicitat

EMPRESES

La companyia va tancar el 2010 amb unes vendes de 6,3 milions d'euros

NP Isoco prepara la seva internacionalització i la seva sortida al MAB per finals d'any

L'empresa preveu facturar 7,5 milions d'euros i un creixement del 19%

Isoco prepara la seva sortida al Mercat Alternatiu Bursàtil (MAB) per finals de 2011. La tecnologia considera que reuneix les condicions per entrar al mercat, ja que, des de 2007 està en beneficis i és "una bona via per créixer i dur a terme els seus plans", explica el seu director general Javier Aróstegui.

La companyia, que va tancar el 2010 amb unes vendes de 6,3 milions d'euros i un creixement del 5% respecte a 2009, es dedica a oferir solucions de negoci a empreses i proveïdors per promoure l'economia a la xarxa.

Al mateix temps, l'empresa estudia un pla de creixement inorgànic i d'internacionalització. "Tenim capacitat per créixer", va apuntar Aróstegui. "Busquem companyies petites que complementin Isoco, aportant coneixements, serveis i tecnologies innovadores", assenyala el directiu.

L'objectiu inicial de l'expansió eren països europeus com el Regne Unit, Alemanya i França, però ara l'interès està en "qualsevol país amb una economia madura", ha dit el director.

L'empresa preveu facturar 7,5 milions d'euros i un creixement del 19%. La companyia ha augmentat la seva cartera de clients amb 20 companyies com Kukuxumuxu, Panrico, Mahou, Zurich, Planeta i Spanair. En els últims anys ha augmentat en un 50% la seva plantilla fins arribar a 100 treballadors.

L'accionista majoritari d'Isoco, creat el 1999 com "spin-off" del CSIC, és el fins Invernova amb el 39%; mentre que alguns directius, la signatura NGA, BtoB Factory i BCN Emprèn es reparteixen la resta de les accions.

Més continguts de