Publicitat
Publicitat

EMPRESES

L'empresa va aconseguir una xifra de vendes de 2.209 milions d'euros el 2010

Nestlé creix a Espanya un 6,2% gràcies a la innovació i al recolzament a les seves marques

Les exportacions es van situar en 383 milions d'euros, amb un creixement del 24,7% respecte a l'exercici anterior


Malgrat el complicat context en què Nestlé va desenvolupar la seva activitat, l'empresa va aconseguir una xifra de vendes de 2.209 milions d'euros el 2010, en la qual la innovació va aportar el 15,5% del total.

Les vendes realitzades en el mercat espanyol van totalitzar 1.826 milions d'euros i van créixer un 3,2% respecte a l'any anterior, gràcies a la constant inversió en innovació i al recolzament a les marques més emblemàtiques.

Les exportacions, per la seva banda, es van situar en 383 milions d'euros, amb un creixement del 24,7% respecte a l'exercici anterior. Aquestes van tenir com a destí seixanta-un països diferents dels cinc continents. El 85% de les vendes es va concentrar en deu països, els tres primers dels quals van ser França, Portugal i Suïssa. Per continents, Europa va absorbir el 90,5% del total de les exportacions a altres mercats, seguida d'Àsia, amb un 5,6%.

La invesió que va dur a terme la institució en comunicació publicitària va créixer un 45% respecte a la realitzada l'any anterior. El 2010 Nestlé va invertir a Espanya 86 milions d'euros. Del total, 68 milions es van destinar a l'àmbit de producció i 18 milions a l'àrea d'administració i tecnologies de la informació. La fàbrica que va sortir més beneficiada va ser la de Girona.

Més continguts de