Publicitat
Publicitat

EMPRESA

Seat aposta pels països del Magreb, on va créixer un 52% l'any 2011

L'empresa obrirà dos nous concessionaris al Marroc i està ultimant la seva futura entrada a Líbia

Les matriculacions de Seat a països del Magreb van augmentar un 52% l'any 2011, segons ha anunciat avui el vicepresident de relacions governamentals i institucionals de Seat, Ramón Paredes, durant la visita del president Artur Mas a un concessionari de l'empresa a Casablanca.

Paredes ha insistit en la voluntat de l'empresa de reforçar la seva presència al Marroc, on les seves matriculacions es van incrementar un 28% l'any passat. Per tal de consolidar la seva posició i ampliar la seva activitat, Seat té previst obrir dos nous concessionaris, un a Marràqueix i l'altre a Casablanca. A més a més, ha assegurat que l'empresa està ultimant la seva futura entrada a Líbia.

Seat explora nous mercats per compensar la crisi europea i especialment al mercat espanyol que ha fet que l'empresa no comencés amb bon peu l'any. En els dos primers mesos de 2012, les seves vendes han caigut un 18% a Espanya, i ha venut 10.609 cotxes, segons les dades de la patronal Anfac fetes públiques avui.

L'entrada a la Xina a la primavera i l'aposta per Rússia també són part de l'estratègia per diversificar les vendes i aconseguir l'objectiu de superar les pèrdues l'any que ve.

 






Més continguts de