Publicitat
Publicitat

AUTOMOCIÓ

La marca ha augmentat les vendes un 2,2%

Seat redueix les pèrdues en un 89%

La companyia ha informat avui que la millora dels resultats de la marca és deguda a l'augment de les vendes, als menors descomptes i a l'optimització dels costos de màrqueting

La marca espanyola Seat, del grup automobilístic alemany, Volkswagen, ha reduït durant el primer trimestre de l'any la pèrdua operativa fins a 12 milions d'euros, un 89% menys que durant el mateix període del 2010.

La companyia ha informat avui que aquesta millora dels resultats de la marca és deguda a l'augment de les vendes (un 2,2% més, fins a 93.000 vehicles), als menors descomptes i a l'optimització dels costos de màrqueting.

El grup Volkswagen, al qual també pertanyen marques com VW, Audi i Skoda, ha triplicat durant aquest primer trimestre el benefici net, fins a 1.700 milions d'euros, davant dels 500 milions dels tres primers mesos de l'any passat.

Etiquetes

Més continguts de