Publicitat
Publicitat

EMPRESES

Els resultats de gener i febrer del 2011 presenten un avanç del 3% respecte l'any anterior

Service Point augmenta pèrdues a 12 milions d'euros el 2010

L'entitat atribueix el resultat a la reducció d'ingressos en el sector de construcció i infraestructures (AEC), que representa un 25% de les vendes de la companyia

Service Point, empresa catalana de reprografia, ha augmentat les seves pèrdues a 12 milions d'euros enfront dels 7 milions de l'any anterior, degut al descens d'activitat durant la crisi.

Les vendes del grup van arribar tant sols a 205,4 milions d'euros, un 5,3% menys que el 2009, i un 3% menys del previst. L'entitat atribueix el resultat al mal comportament dels mesos de juliol i desembre, i a la reducció d'ingressos en el sector de construcció i infraestructures (AEC), que representa un 25% de les vendes de la companyia. "La caiguda en vendes és conseqüència de la reducció d'ingressos observada en el sector de la construcció i infraestructures que representa avui un 25% de les vendes del grup, des d'un pes del 40% el 2008", informa.

Respecte a la resta de les àrees en les quals opera, Service Point assenyala que "la gran majoria de les línies d'activitat i sectors de negoci presenten xifres de creixement notables que esperem seguir consolidant".

La companyia ha signat recentment una aliança de refinançament amb la banca, que estén el venciment únic fins el tercer trimestre de 2013.

Pel 2011, la institució espera ingressar entre 216 i 220 milions d'euros. Els resultats obtinguts durant els dos primers mesos d'aquest mateix any presenten un avanç del 3% respecte el 2010.

Més continguts de