Publicitat
Publicitat

Spanair negocia el retorn dels diners als usuaris que no han pogut volar

La companyia està ultimant un acord amb l'Associació Internacional del Transport Aeri que permetria cobrir la majoria de les reclamacions presentades

Spanair està ultimant un acord amb l'Associació Internacional del Transport Aeri (IATA, per les seves sigles en anglès) per tornar els diners dels bitllets als usuaris afectats pel tancament de la companyia aèria. N'ha informat la mateixa companyia en una nota de premsa aquest diumenge.

L'acord faculta les agències de viatge a reemborsar el preu íntegre dels bitllets als passatgers que els haguessin pagat mitjançant transferència bancària o en efectiu a les mateixes agències de viatges.

La resta dels passatgers que hagin pagat el bitllet amb targeta de crèdit, tant directament a la pàgina web de Spanair com en una agència de viatges, hauran d'informar les mateixes entitats financeres de la mesura perquè reclamin el retorn dels diners.

L'aerolínia catalana assenyala que en els pròxims dies informaran les agències de viatges sobre el procediment que han de seguir per retornar els diners als afectats.

Spanair considera que aquesta mesura cobrirà bona part de les reclamacions presentades.

La companyia assegura que, en els pròxims dies, avaluarà el nombre total d'afectats pel cessament de les operacions.

Etiquetes

Més continguts de