Publicitat
Publicitat

ALIMENTARIA

Torna l'ampolla d'un litre de Cacaolat

El seu rellançament s'ha vist motivat, en gran mesura, pel reclam per part dels consumidors i distribuïdors

Cacaolat tornarà a comercialitzar l'ampolla d'un litre de batut, el format més familiar de la companyia. Aquesta és la novetat principal que ha presentat Cacaolat a la fira Alimentaria, que actualment s'està celebrant a Barcelona.

El rellançament d'aquest format s'ha vist motivat, en gran mesura, pel reclam per part dels consumidors i dels distribuïdors. Com a mostra d'agraïment, les primeres ampolles portaran un cor amb el lema "Torna el Cacaolat de sempre. Gràcies per la teva confiança".

"La tornada al mercat de l'ampolla d'un litre és una aposta pel desenvolupament present i futur de la marca. Tornar als lineals i el restabliment de la nostra cartera actual de productes és la clau perquè la companyia consolidi la seva posició al mercat, tant en el canal de restauració com en l'alimentació", ha afirmat Francesc Lluch, director general de Cacaolat.



Més continguts de