Publicitat
Publicitat

EMPRESES

Les marques IBM i Microsoft estan millor valorades que Apple

Un any més, Coca-Cola segueix liderant el rànking de les marques més ben valorades del món

La marca Apple no està tan ben valorada com IBM i Microsoft. Mentre que l'empresa fundada per Steve Jobs ocupa la vuitena plaça al rànking de marques més valorades al 2011, IBM ocupa la segona posició i Microsoft la tercera. Malgrat tot, Apple ha fet un gran salt entre 2010 (quan ocupava la 17a plaça) i el 2011 (quan ja va aconseguir entrar al top 10), segons un informe de la firma Interbrand publicat per Bloomberg.

La primera marca mundial és Coca-Cola, empresa que ja ocupava aquesta posició en el rànking de l'any passat.

Les empreses d'alimentació i electrònica són majoritàries al top 10. General Electric (que aglutina sectors diversos) i Disney (procedent dels mèdia) són les úniques companyies que no pertanyen a aquests sectors i que aconsegueixen entrar entre les deu primeres posicions del rànking. A més, totes les 10 primeres empreses són nord-americanes. La japonesa Toyota, que ocupa l'onzè lloc, és la primera representant d'un país diferent.

La primera i única empresa espanyola que apareix entre les 100 primeres posicions és Zara, que ocupa la 44a plaça, quatre llocs més avall que al 2010. Cap marca catalana apareix entre les cent primeres del món.


Més continguts de