Publicitat
Publicitat

Assegurances

L'entitat aconsegueix ampliar el nombre de clients fins als 6,04 milions.

VidaCaixa Grup incrementa un 27,4% els seus beneficis

VidaCaixa Grup obté uns beneficis de 137,7 milions d'euros, un 27,4% superior a l'exercici de 2010. El negoci de les assegurances i els plans d'estalvi de la companyia augmenten un 10,2% per la crisi.

VidaCaixa Grup, la companyia d'assegurances de CaixaBank, ha fet saber mitjançant un comunicat que la companyia ha obtingut uns beneficis de 137,7 milions d'euros, un 27,4% superior a l'obtingut durant mateix període de 2010.


L'entitat ha fet saber que ha consolidat també un benefici de 805,2 milions d'euros amb la venda del 50% de SegurCaixa Adeslas i del grup hospitalari, que representen per la seva banda un increment de 644,9% respecte el primer semestre del 2010.


L'entitat també aconsegueix ampliar el nombre de clients que a 30 de juny de 2011 arriba a 6,04 milions, enfront els 5,8 milions de l'any anterior.


Per una altra banda, els resultats de VidaCaixa demostren que el negoci de les assegurances i els plans d'estalvi augmenten com a mesura de precaució en temps de crisi fins arribar als 2.250,7 milions d'euros, el que suposa un increment del 10,2%.

Més continguts de