Especials 20/06/2012

Compromís torna a avançar els seus rivals a les xarxes socials

La coalició engega una campanya a Twitter per criticar la despesa que suposa el Gran Premi de Fórmula 1 que se celebra a València i aconsegueix ser 'trending topic'

Salvador Almenar
2 min

ValènciaUn cop més la coalició Compromís ha trobat la manera més eficaç per transmetre el seu missatge. En aquest cas, contrari a la despesa que suposa la celebració del Gran Premi de Fórmula 1 que tindrà lloc aquest cap de setmana a València. I encara que no són els únics que mantenen aquesta postura, són els que millor han sabut comunicar-la. La campanya 'Canvie la Fórmula 1 per...' ha revolucionat Twitter durant aquest matí, i molts usuaris han fet servir l'etiqueta #CanvieF1per per fer públic el seu descontentament amb la despesa que suposa aquesta cursa mentre es retallen altres serveis al País Valencià.

La campanya, que també es pot trobar a Facebook, ha permès a milers de valencians proposar on és més prioritari, segons la seva opinió, invertir els seus diners. La campanya ha sigut 'trending topic' aquest migdia i tots els comentaris es poden consultar a la web que Compromís també ha habilitat. A aquesta web també es recopilen vídeos de vivències personals de valencianes i valencians que han passat moments crítics en la seva vida per la falta de recursos públics en l’administració valenciana perquè la Generalitat prefereix destinar-los a les carreres de cotxes per la ciutat.

El portaveu parlamentari, Enric Morera, ha lamentat que la Generalitat Valenciana decideixi invertir diners públics "en una festa per fer ostentació del que no som", alhora que ha reclamat que eixos diners que costa el Gran Premi de Fórmula 1 siguin destinats "a la dependència, als hospitals, als centres de salut, col·legis i instituts, per als bombers, per a la policia local i autonòmica i, en definitiva, per garantir el benestar de les valencianes i dels valencians perquè eixos diners vénen dels seus impostos".

stats