Publicitat
Publicitat

'La Marató' celebra el 20è aniversari amb 7.231.628 milions i frega el rècord de 2010

La xifra del programa d'ahir només queda 15.000 euros per sota de la de l'última edició. La recaptació continua fins al 31 de gener, un període que l'any passat va permetre recollir un milió i mig més, fins als 8.735.103 euros del balanç final

La 20e edició de 'La Marató' va tancar 15 hores de programa amb una recaptació de 7.231.628 euros, una xifra que frega el rècord que es va marcar l'any passat, amb 7.246.114 euros. Ara la recollida de donatius continua sense les càmeres, fins al 31 de gener, un període de temps afegit que sempre permet incrementar sensiblement la xifra. El 2010 el balança total, amb aquestes últimes aportacions, va ser de 8.735.103. Caldrà esperar, per tant, les dades definitives de 2011, però per ara s'acosta molt al rècord i en plena crisi econòmica.

Al llarg del dia d'ahir, moltes actuacions van tenir lloc al plató però també fora dels estudis i arreu del territori. El país es va implicat amb la recollida de fons per a la investigació del trasplantament d'òrgans i teixits, i va aconseguir que el testimoni de moltes persones que han sobreviscut gràcies a donacions d'òrgans no es quedés només en paraules i que siguin ja, a hores d'ara, una llavor perquè puguem sentir a parlar de molts altres exemples d'èxit.

Una mostra de confiança cap a TV3

En una època on hi ha menys diners que mai, s'ha assolit una xifra que demostra que els catalans confien amb aquesta aposta de la televisió pública, TV3, que ja suma més de 20 anys de vida. És una trajectòria que ha aconseguit més de 95 milions d'euros per millorar la situació de persones que sofreixen malalties de tot tipus. La xifra que no es pot conèixer exactament és la quantitat de vides que s'hauran pogut salvar amb els diners recaptats fins ara. Tant s'ho val, perquè després de l'esforç que Catalunya ha fet aquest diumenge segur que en seran moltes més. Com ha dit Mònica Terribas, directora de la cadena, "el seu futur (el de 'La Marató') no perilla com tampoc perilla el futur d'una televisió forta i implicada com TV3".

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT