ELECCIONS ESPANYOLES

El diari seguirà de prop Rajoy, Rubalcaba i els candidats catalans, i al minut a l'Ara.cat i les xarxes

L'ARA es bolcarà en el seguiment de la campanya

El diari ARA començarà aquest dimarts, 1 de novembre, les pàgines especials dedicades a la campanya electoral de les espanyoles del 20 de novembre. Un seguiment que serà atrevit i innovador a l'Ara.cat

El diari ARA dedicarà les setmanes vinents, tant en la seva edició en paper com en la digital, una àmplia cobertura a les eleccions del 20-N. Les pàgines especials arrencaran aquest dimarts, 1 de novembre, i dedicaran una especial atenció als discursos i les propostes dels dos principals candidats a la Moncloa, Mariano Rajoy i Alfredo Pérez Rubalcaba, i als cinc candidats catalans amb possibilitats d'obtenir representació al Congrés: Carme Chacón (PSC), Josep Antoni Duran i Lleida (CiU), Jorge Fernández Díaz (PP), Alfred Bosch (ERC) i Joan Coscubiela (ICV).

L'ARA serà present a la caravana electoral de Rajoy, a qui totes les enquestes donen com a clar favorit per ser president espanyol, i també als principals actes del seu rival socialista, Rubalcaba, en diversos punts d'Espanya. A Catalunya, la cobertura serà també específica per a cada partit per nodrir de continguts l'edició en paper i l'edició digital.

Més enllà de la cobertura estricta de la campanya i els candidats, de les grans cròniques de situació i dels reportatges, en l'edició en paper es donarà un especial protagonisme als formats específics de campanya, com les microseccions en què personatges populars ens explicaran a qui voten i per què, la tria dels millors tuits del dia o un recordatori, a través dels cartells, de campanyes anteriors. Sabrem també què responen els candidats a apel·lacions directes dels ciutadans i quines són les seves pel·lícules, sèries de televisió i llibres favorits.

Una mirada àcida i divertida

Les pàgines especials de l'ARA potenciaran les contracròniques d'estil més literari. Aquestes últimes aniran a càrrec d'algunes plomes habituals del diari i serà possible seguir, gràcies a un estil punyent, els aspectes més curiosos, col·laterals i divertits de la campanya amb Eva Piquer i Cristian Segura a Barcelona, Joan Garí a València i Carles Torras a Madrid.

El periodista Toni Soler analitzarà cada dia la marxa de la campanya. El controller de l'ARA, Jordi Muñoz, sotmetrà a anàlisi i fiscalització els programes electorals dels partits i les seves principals propostes, i el consultor de comunicació i expert en campanyes electorals Aleix Cuberes analitzarà els aspectes de mercadotècnia electoral i missatge dels partits i els caps de llista.

Els caps de llista catalans seran entrevistats i retratats pel periodista Albert Om i se sotmetran a un qüestionari de l'Ara TV.

El dispositiu especial també tindrà traducció en l'edició digital de l'ARA. A més de la informació actualitzada a temps real, amb impacte també en xarxes socials com Twitter i Facebook, l'edició digital del diari posarà l'accent en la interacció amb els lectors.

Participació i concursos

Així, durant tots els dies de la campanya els lectors podran mantenir-se informats al minut. I també podran participar en un test d'actualitat diari sobre la campanya. El participant que acabi primer al rànquing de respostes encertades en el mínim temps possible serà premiat amb un iPad. Entre la resta de concursants, si participen almenys set dies al concurs, se sortejarà una col·lecció Bernat Metge.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT