Campanya electoral

Termos, samarretes i tasses per donar suport a Rubalcaba a la xarxa

Els internautes sumen punts virtuals, bescanviables pels articles promocionals, cada cop que comparteixen a Twitter i Facebook continguts publicats al web 'Rubalcaba.es'. El PP inclou missatges crítics contra Rubalcaba en els papers dels caramels de campanya

El PSOE ha llançat una campanya 2.0 per aconseguir suport dels internautes a la xarxa. El programa de punts recompensarà els internautes amb regals de merchandising que inclouen, entre altres, termos, bàlsams labials, tasses i polos de punt amb l'eslògan Rubalcaba, Sí. La campanya busca potenciar la presència del candidat socialista a les xarxes, de manera que els usuaris sumaran punts virtuals bescanviables pels articles promocionals cada cop que comparteixin a Twitter o Facebook continguts publicats al web Rubalcaba.es. El compte a Twitter del candidat s'ha afanyat a aclarir que el programa de punts no requereix als usuaris que cedeixin el seu perfil al partit, i ha recordat que els internautes també poden fer crítiques als continguts compartits: “Premia amb un present simbòlic els usuaris que comparteixen continguts”. Les tarifes en punts van des dels 250 pel bàlsam labial als 1.700 per una tassa tèrmica.

El PP porta la campanya al paper dels caramels

Mentre Rubalcaba demana suport 2.0, el Partit Popular utilitza l'embalatge dels caramels per carregar contra el candidat socialista. Durant la roda de premsa per presentar la campanya del partit, aquest dimarts, els treballadors del PP van repartir als periodistes una bossa de caramels amb missatge inclòs. En desembolicar el paper, es poden llegir a l'interior diferents proclames contra Rubalcaba, una per cada sabor. Segons informa Efe, per exemple, els de llimona inclouen “Diu Rubalcaba que si guanya no farà retallades socials. La millor tisorada social són cinc milions d'aturats”
, i els taronja subratllen “Diu Rubalcaba que si guanya no farà retallades socials... Que els ho digui a les mares, pensionistes, aturats...”.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT